Блог вчителя англійської мови Ніколаєнко Євгенії Володимирівни: Реєстрація та підготовка до відеоконференції Generation Global

вівторок, 4 квітня 2017 р.

Реєстрація та підготовка до відеоконференції Generation Global


1. Реєстрація школи

Вам потрібно перейти за посиланням https://generation.global/ та почніть реєстрацію. Спеціалісти Generation Global протестують шкільне обладнання для кращої якості діалогічного мовлення. Вам знадобиться:

  • мікрофон;
  • вебкамера;
  • проектор або великий вебекран;
  • колонки;
  • надійний інтернет зв'язок (мінімальна швидкість — 384 кб/сек; бажана швидкість — 1 мб/сек). Більшість шкіл використовує бездротовий інтернет, але підключення за допомогою дроту є надійнішим.

При зміні або оновленні обладнання школа повинна зв'язатися з командою підтримки Generation Global.

Для уникнення проблем технічна команда зв'язується зі школою за 30 хвилин до початку відеоконференції та тестує відео та аудіо обладнання.

2. Замовлення відеоконференції

Замовити відеоконференцію можна за декілька місяців, ліміт — 21 день до початку діалогу.

Ви обираєте:
  • дату і час;
  • вік учнів (12+ або 15+);
  • тему.
Після замовлення відеоконференції Ваш керівник надішле Вам план.

3. Підготовка до відеоконференції

Зразок плану відеоконференції “Суспільство та фестивалі”

1. Протоколи та знайомство.

2. Суспільство.

3. Фестивалі.

4. Рефлексія.

Протоколи та знайомство

Бажано мати записник та ручку для нотаток під час діалогу.
Почніть відеоконференцію з привітання та ознайомлення учнів з основними правилами (говоріть, користуючись “я”, а не “ми”, реагуйте на почуте запитаннями і відповідями, почніть зі свого ім'я, закінчуйте “дякую” і т. д.)

Суспільство

Попросіть учнів описати суспільство, частиною якого вони є. Це може бути їх місцева або шкільна спільнота, певна група, частиною якої є учні. Опис повинен бути детальним, в якому слід поділитися своїми найбільшими вподобаннями щодо суспільства.

Свята

Переадресуйте діалог на тему “Свята” та попросіть учнів розповісти про фестивалі, які проводять в їх місцевій спільноті.
Запитання, які слід пам'ятати учням при описі свят:

  • Як святкуються фестивалі у моєму суспільстві?
  • Мета фестивалю?
  • Що найбільше мені подобається у фестивалях?
  • Що означають фестивалі для мене особисто?

Рефлексія

Для узагальнення відеоконференції попросіть учнів відобразити те, що вони дізналися. Приклади запитань:
  • Що Ви вивчили?
  • Що Вас здивувало?
  • Що надихнуло Вас?

Вчителю слід очікувати від своїх учнів на протязі діалогу:

  • описувати, що відбувається під час фестивалів у їх суспільстві (створення короткої презентації з фотографіями або показ предметів, пов'язаних з цими святами);
  • пояснити значення фестивалю та мету його святкування;
  • пояснити, чому окремі фестивалі важливі для них та їх суспільства.


Немає коментарів:

Дописати коментар