Блог вчителя англійської мови Ніколаєнко Євгенії Володимирівни

4-А, 4-Б

12.03.2020
Workbook: с. 49-50.
Book: повторити матеріал с. 52-55.

У вівторок 17.03.2020 будуть нові завдання та тест. Зв’язок через viber.


17.03.2020

1. Прочитати текст, звернути увагу на утворення майбутнього часу.

My tomorrow’s working day

Tomorrow I will get up early in the morning. I will wash my face, brush my teeth and do morning exercises. Then I will have breakfast, dress and go to school.

After school I will come back home in the afternoon. I will have dinner and do my lessons. My dancing club will start in the evening.

Then I will have supper and play computer games or read a book. And I will watch TV with my mum. We like cartoons.

After that I will go to bed.

2. Написати про свій майбутній робочий день за зразком в онлайн тесті. Робота оцінюється.


3. Домашнє завдання:

Book: слухати, читати, перекладати впр. 2 с. 56, впр. 3-4 виконати олівцем.

Виконати тест до 19.03.2020



19.03.2020

Bookс. 57 впр. 2 слухати, виконати олівцем.
Workbook – с. 51

24.03.2020

Book:
с. 57 — читати Writing task, виконати впр. 4 олівцем.
Workbook:
с. 52
Виконати тест:


(Це контрольна робота в кінці теми)

Як розрахувати:

Розділи А, В та С перевіряються автоматично. Максимальна кількість — 16 балів. Їх необхідно поділити на 2. Максимальна оцінка — 8 балів. Розділ D перевіряє вчитель. Максимальна кількість — 4 балів. Загальна оцінка — 12 балів.

Щоб дізнатись оцінку, пишіть в особисті повідомлення viber.



Термін виконання: до 26.03.2020


26.03.2020
Book:

с. 58
впр. 1 — слухати нові слова, виписати в словник, вивчити;
впр. 2 — слухати, читати, перекладати, з’єднати олівцем;

с. 59


Countables


Uncountables

Злічувані іменники


Незлічувані іменники

Example: pencils, passports


Example: time, money


manyбагато (використовуємо зі злічуваними іменниками)
muchбагато (використовуємо з незлічуваними іменниками)
lots ofбагато (використовуємо як зі злічуваними іменниками так і з незлічуваними іменниками)
anyжодного


В заперечному реченні перед злічуваними і незлічуваними іменниками вживається any - жодного, немає або many/much.
Example:
I haven't got many apples.
There isn't any sugar in my cup.


Запитання "Скільки?" вживається зі злічуваними - How many?,  з незлічуваними - How much?

Example:
Скільки цукру в твоїй чашці?-  How much sugar is there in your cup?
Скільки яблук ти маєш? - How many apples have you got?




с. 59 

впр. 2 — читати правило;
впр. 3 — виконати олівцем;
впр. 4 — виконати письмово в зошиті, сфотографувати та вислати на viber.

Термін виконання: 28.03.2020



07.04.2020

Book

с. 60
впр. 1 — читати правило.

some/anyдекілька/трохи
Someвикористовується у стверджувальних реченнях.
Any використовується у заперечних і питальних реченнях.

Подивитися відео






Записати в зошит інгредієнти, які дракончик поклав до супу.
Впр. 2 — виписати нові слова в словник, потренувати діалог.
Впр. 3 — написати, що є і чого немає у крамниці (записати в зошит 6 речень).


Загальна оцінка — відео + вправа 3 = 12


Домашнє завдання в звичайному зошиті сфотографувати та вислати в особисте повідомлення на вайбер.


Workbook
с. 54


Термін виконання: до 09.04.2020


09.04.2020
Workbook

с. 55, 56 (тільки Lesson 3) виконати, сфотографувати та надіслати на вайбер. Після цього я надсилаю правильні відповіді, учень робить роботу над помилками червоною або зеленою ручкою. Фотографує ще раз (роботу над помилками), знову надсилає на вайбер і я ставлю оцінку.


Термін виконання: до 10.04.2020


14.04.2020

Book:

с. 61 впр. 1 — обов’язково слухати та повторювати.

-ed вимовляємо як [t]
-ed вимовляємо як [id]
-ed вимовляємо як [d]
Якщо дієслово закінчується на глухий звук
Якщо дієслово закінчується на t або d
Всі інші звуки

впр. 2 — слухати, читати, перекладати;

впр. 3 — обвести закінчення ed:

червоним — коли ми вимовляємо його як [t]
синім — коли ми вимовляємо його як [id]
фіолетовим — коли ми вимовляємо його як [d]

впр. 4 — слухати слова, виписати їх у відповідну таблицю.

Workbook

с. 56 Lesson Four – сфотографувати та надіслати на вайбер.


Термін виконання: до 15.04.2020


16.04.2020

Workbook

с. 56 Lesson Four впр. 2 — записати відео або аудіо читання речень. Звернути увагу на вимову закінчення ed. Запис надіслати на вайбер.


Термін виконання: до 17.04.2020







Немає коментарів:

Дописати коментар