4-А, 4-Б
12.03.2020
Workbook: с. 49-50.
Book: повторити матеріал с. 52-55.
У вівторок 17.03.2020 будуть нові завдання та тест. Зв’язок через viber.
17.03.2020
1. Прочитати текст, звернути увагу на утворення майбутнього часу.
My tomorrow’s working day
Tomorrow I will get up early in the morning. I will wash my face, brush my teeth and do morning exercises. Then I will have breakfast, dress and go to school.
After school I will come back home in the afternoon. I will have dinner and do my lessons. My dancing club will start in the evening.
Then I will have supper and play computer games or read a book. And I will watch TV with my mum. We like cartoons.
After that I will go to bed.
2. Написати про свій майбутній робочий день за зразком в онлайн тесті. Робота оцінюється.
Тест: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSctiHl8q3E5SoU9vmIunFtLMyARCspoCEkjeCa9QySJYdCIuw/viewform
3. Домашнє завдання:
Book: слухати, читати, перекладати впр. 2 с. 56, впр. 3-4 виконати олівцем.
Виконати тест до 19.03.2020
19.03.2020
Book – с. 57 впр. 2 слухати, виконати олівцем.
Workbook – с. 51
24.03.2020
Book:
с. 57 — читати Writing task, виконати впр. 4 олівцем.
Workbook:
с. 52
Виконати тест:
(Це контрольна робота в кінці теми)
Як розрахувати:
Розділи А, В та С перевіряються автоматично. Максимальна кількість — 16 балів. Їх необхідно поділити на 2. Максимальна оцінка — 8 балів. Розділ D перевіряє вчитель. Максимальна кількість — 4 балів. Загальна оцінка — 12 балів.
Щоб дізнатись оцінку, пишіть в особисті повідомлення viber.
Термін виконання: до 26.03.2020
26.03.2020
Book:
с. 58
впр. 1 — слухати нові слова, виписати в словник, вивчити;
впр. 2 — слухати, читати, перекладати, з’єднати олівцем;
с. 59
Countables
|
Uncountables
|
Злічувані іменники
|
Незлічувані іменники
|
Example: pencils, passports
|
Example: time, money
|
many – багато (використовуємо зі злічуваними іменниками)
much – багато (використовуємо з незлічуваними іменниками)
lots of – багато (використовуємо як зі злічуваними іменниками так і з незлічуваними іменниками)
any – жодного
В заперечному реченні перед злічуваними і незлічуваними іменниками вживається any - жодного, немає або many/much.
Example:
I haven't got many apples.
There isn't any sugar in my cup.
Запитання "Скільки?" вживається зі злічуваними - How many?, з незлічуваними - How much?
Example:
Скільки цукру в твоїй чашці?- How much sugar is there in your cup?
Скільки яблук ти маєш? - How many apples have you got?
с. 59
впр. 2 — читати правило;
впр. 2 — читати правило;
впр. 3 — виконати олівцем;
впр. 4 — виконати письмово в зошиті, сфотографувати та вислати на viber.
Термін виконання: 28.03.2020
07.04.2020
Book
с. 60
впр. 1 — читати правило.
some/any – декілька/трохи
Some – використовується у стверджувальних реченнях.
Any використовується у заперечних і питальних реченнях.
Подивитися відео
Записати в зошит інгредієнти, які дракончик поклав до супу.
Впр. 2 — виписати нові слова в словник, потренувати діалог.
Впр. 3 — написати, що є і чого немає у крамниці (записати в зошит 6 речень).
Загальна оцінка — відео + вправа 3 = 12
Домашнє завдання в звичайному зошиті сфотографувати та вислати в особисте повідомлення на вайбер.
Workbook
с. 54
Термін виконання: до 09.04.2020
09.04.2020
Workbook
с.
55, 56 (тільки Lesson 3) –
виконати, сфотографувати та надіслати
на вайбер. Після цього я надсилаю
правильні відповіді, учень робить роботу
над помилками червоною або зеленою
ручкою. Фотографує ще раз (роботу над
помилками), знову надсилає на вайбер і
я ставлю оцінку.
Термін
виконання: до 10.04.2020
14.04.2020
Book:
с.
61 впр. 1 — обов’язково слухати та
повторювати.
-ed
вимовляємо як [t]
|
-ed
вимовляємо як [id]
|
-ed
вимовляємо як [d]
|
Якщо
дієслово закінчується на глухий звук
|
Якщо
дієслово закінчується на t
або d
|
Всі
інші звуки
|
впр.
2 — слухати, читати, перекладати;
впр.
3 — обвести закінчення ed:
червоним
— коли ми вимовляємо його як [t]
синім
— коли ми вимовляємо його як [id]
фіолетовим
— коли ми вимовляємо його як [d]
впр.
4 — слухати слова, виписати їх у відповідну
таблицю.
Workbook
с.
56 Lesson Four – сфотографувати
та надіслати на вайбер.
Термін
виконання: до 15.04.2020
16.04.2020
Workbook
с.
56 Lesson Four впр. 2 — записати
відео або аудіо читання речень. Звернути
увагу на вимову закінчення ed.
Запис надіслати на вайбер.
Термін
виконання: до 17.04.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар