Блог вчителя англійської мови Ніколаєнко Євгенії Володимирівни

1A



12-20.0320


  • На даний момент ми вчимо тему "Частини тіла", зупинилися на с. 79 книги. В зошиті ми вже виконали с. 59, на с. 98 ми прописали по 2 рядка речень It's red. It's a book.

  • Велике прохання дублювати це дома. Вмикайте або диск, або аудіо доріжки, завантажені з сайту, повторюйте алфавіт.

  • На протязі карантину прописати всі речення на с. 98 та потренуватися їх читати.

  • Допомагайте дітям, від цього залежить успіх дитини. В навчальному процесі беруть участь 3 сторони: вчитель, учень та батьки. Давайте разом зробимо Ваших дітей успішними. Дякую.

23-29.0320


1. Повторити алфавіт. Слухати, співати 2-3 рази:




2. Літери та як вони вимовляються
Слухати, співати 2-3 рази:




3. Повторити частини тіла. Слухати, співати 2-3 рази:









4. Повторити вивчені займенники:


I - я
He - він
She - вона
It - воно
We - ми
They - вони
You - ти


5. Дивитися відео. Слухати, співати 2-3 рази:




Book:

с. 80 — слухати слова, читати їх (ми їх вчили в класі)
впр. 1 — пограти.

Правила гри:
  • Учень загадує монстра і тримає це в таємниці.
  • Батьки розпитують, що має монстр: Has he / she / it got a nose? - Yes / No…
  • Помінятися ролями.


Виконати тест:




Як оцінити:
Всього 8 балів.
Super / Cool! - 7-8 балів
Great! - 5-6 балів
Good! - 3-4 бали
Attention – 1-2 бали (необхідно виконати ще раз)


Творче завдання:

Намалювати монстра та написати, що він / вона має, що не має (використати слова с. 74-79), що вміє (використати слова на с. 80). Сфотографувати та надіслати на viber.

Схоже завдання ми робили в класі.

Зразок:



He has got 2 arms and 2 legs. (He has got 2 eyes.) He hasn’t got ears. He can run.

Термін виконання: до 29.03.2020


07.04.2020
  • Сьогодні ми починаємо нову тему "Food" на с. 88-89 книги. Для Вас вже готовий відеоурок.




Домашнє завдання (зошит):
с. 67 впр. 1, 2 виконати, сфотографувати й вислати на вайбер. Впр. 1 бажано потренувати, записати голосове повідомлення и вислати на вайбер. Приклад: I like apples.

Термін виконання: до 09.04.2020


09.04.2020

Книга:
с. 90-91
Подивитися відеоурок. Виконувати вправи разом з вчителем.

I’m hungryя голодний
Yuckфу
Don’t worryне хвилюйся
now зараз
Впр. 3 — сказати, що тобі подобається. Приклад: I like fish. I like rice…



Зошит:
с. 68 — намалювати смайли, сказати, що тобі подобається. Приклад: I like carrots.

Сфотографувати виконане завдання на с. 68, записати відео або аудіо та надіслати на вайбер в групу.
Запис має містити 4 речення: My name is … I like … I like … I like …


Термін виконання: до 11.04.2020

14.04.2020

Переглянути відеоурок. Для цього необхідно відкрити книгу на с. 92-93

Нагадати дітям:
I like – я люблю
Попросити згадати, які продукти вони люблять.
Під час уроку повторювати все за вчителем.



  • Після перегляду уроку попросити прочитати нові слова. Повторювати декілька разів.
  • Прочитати 1 впр. с. 92.
  • Зошит: с. 69 — виконати з вчителем під час відеоуроку. Впр. 2 с. 70 — виконати вправу і попросити дитину скласти речення. Приклад: I don’t like ice cream.

Термін виконання: до до 15.04.2020

16.04.2020
Записати відео або аудіо та надіслати на вайбер. Запис має містити: Як звуть дитину. 2 речення про продукти, які вона любить, і 2 речення про продукти, які не любить. Приклад:

My name is Ivan. I like ice cream. I like eggs. I don’t like beans. I don’t like pasta.


Термін виконання: до 20.04.2020












Немає коментарів:

Дописати коментар