1A
12-20.0320
- На даний момент ми вчимо тему "Частини тіла", зупинилися на с. 79 книги. В зошиті ми вже виконали с. 59, на с. 98 ми прописали по 2 рядка речень It's red. It's a book.
- Велике прохання дублювати це дома. Вмикайте або диск, або аудіо доріжки, завантажені з сайту, повторюйте алфавіт.
- На протязі карантину прописати всі речення на с. 98 та потренуватися їх читати.
- Допомагайте дітям, від цього залежить успіх дитини. В навчальному процесі беруть участь 3 сторони: вчитель, учень та батьки. Давайте разом зробимо Ваших дітей успішними. Дякую.
23-29.0320
1. Повторити алфавіт. Слухати, співати 2-3 рази:
2. Літери та як вони вимовляються
Слухати, співати 2-3 рази:
3. Повторити частини тіла. Слухати, співати 2-3 рази:
4. Повторити вивчені займенники:
I - я
He - він
She - вона
It - воно
We - ми
They - вони
You - ти
|
5. Дивитися відео. Слухати, співати 2-3 рази:
Book:
с. 80 — слухати слова, читати їх (ми їх вчили в класі)
впр. 1 — пограти.
Правила гри:
- Учень загадує монстра і тримає це в таємниці.
- Батьки розпитують, що має монстр: Has he / she / it got a nose? - Yes / No…
- Помінятися ролями.
Виконати тест:
Як оцінити:
Всього 8 балів.
Super / Cool! - 7-8 балів
Great! - 5-6 балів
Good! - 3-4 бали
Attention – 1-2 бали (необхідно виконати ще раз)
Творче завдання:
Намалювати монстра та написати, що він / вона має, що не має (використати слова с. 74-79), що вміє (використати слова на с. 80). Сфотографувати та надіслати на viber.
Схоже завдання ми робили в класі.
Зразок:
He has got 2 arms and 2 legs. (He has got 2 eyes.) He hasn’t got ears. He can run.
Термін виконання: до 29.03.2020
07.04.2020
- Сьогодні ми починаємо нову тему "Food" на с. 88-89 книги. Для Вас вже готовий відеоурок.
Домашнє завдання (зошит):
с. 67 впр. 1, 2 виконати, сфотографувати й вислати на вайбер. Впр. 1 бажано потренувати, записати голосове повідомлення и вислати на вайбер. Приклад: I like apples.
Термін виконання: до 09.04.2020
09.04.2020
Книга:
с. 90-91
Подивитися відеоурок. Виконувати вправи разом з вчителем.
I’m hungry – я голодний
Yuck – фу
Don’t worry – не хвилюйся
now – зараз
Впр. 3 — сказати, що тобі подобається. Приклад: I like fish. I like rice…
Зошит:
с. 68 — намалювати смайли, сказати, що тобі подобається. Приклад: I like carrots.
Сфотографувати виконане завдання на с. 68, записати відео або аудіо та надіслати на вайбер в групу.
Запис має містити 4 речення: My name is … I like … I like … I like …
|
Термін виконання: до 11.04.2020
14.04.2020
Переглянути відеоурок. Для цього необхідно відкрити книгу на с. 92-93
Нагадати дітям:
I like – я люблю
Попросити згадати, які продукти вони люблять.
Під час уроку повторювати все за вчителем.
- Після перегляду уроку попросити прочитати нові слова. Повторювати декілька разів.
- Прочитати 1 впр. с. 92.
- Зошит: с. 69 — виконати з вчителем під час відеоуроку. Впр. 2 с. 70 — виконати вправу і попросити дитину скласти речення. Приклад: I don’t like ice cream.
Термін виконання: до до 15.04.2020
16.04.2020
Записати
відео або аудіо та надіслати на вайбер.
Запис має містити: Як звуть дитину. 2
речення про продукти, які вона любить,
і 2 речення про продукти, які не любить.
Приклад:
My
name is Ivan. I like ice cream. I like eggs. I don’t like beans.
I don’t like pasta.
|
Термін
виконання: до 20.04.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар