Блог вчителя англійської мови Ніколаєнко Євгенії Володимирівни

2А, 2Б

13.03.2020
Book: с. 78 — виписати нові слова в My Progress Book, слухати.
Впр. 1 с. 78 — слухати, читати, перекладати.
У понеділок 16.03.2020 будуть нові завдання. Зв’язок через viber.


16.03.2020
Watch a video.



Book
Прочитати правило с. 79 (Grammar);
слухати впр. 2 с. 79, виконати олівцем;
впр. 3 — сказати яку їжу ти любиш, яку не любиш.

Намалювати постер, формат А4 (написати 2 речення про їжу, яку ти любиш, 2 речення про їжу, яку ти не любиш, розмалювати). Постер сфотографувати та надіслати на viber у спільну групу.

Термін виконання: 17.03.2020


18.03.2020
Book: с. 80 — виписати нові слова в My Progress Book, слухати.
Впр. 1 с. 80 — слухати, читати, перекладати.

Workbook: впр. 1, 2 с. 50. Роботи в зошиті будут перевірені після закінчення карантину.

Потренувати з дітьми структури:
Do you like pasta? - Yes, I do / No, I don’t.
Назви продуктів змінювати.


Термін виконання: до 19.03.2020



20.03.2020

Виконати тест: 



Як оцінити:
Всього 8 балів.
Super / Cool! - 7-8 балів
Great! - 5-6 балів
Good! - 3-4 бали
Attention1-2 бали (необхідно виконати ще раз)



Термін виконання: до 22.02.2020

Book: с. 81 – прочитати правило.
впр. 3 слухати, показувати,
впр. 4 — тренувати усно.


Workbook: с. 51


23.03.2020

Book:

Слухати, читати, перекладати впр. 1 с. 82-83.
Виписати в My Progress Book всі незнайомі слова, вивчити їх.

Which one – котрий
healthy food – здорова (корисна) їжа
unhealthy food – нездорова (шкідлива) їжа

Дивитися відео:





Workbook:

с. 52

Виконати тест:


Як оцінити:
Всього 8 балів.
Super / Cool! - 7-8 балів
Great! - 5-6 балів
Good! - 3-4 бали
Attention – 1-2 бали (необхідно виконати ще раз)


Термін виконання: до 25.03.2020


25.03.2020
Book:
с. 84 — слухати нові слова, виписати в My Progress Book, вивчити;
впр. 1 — слухати, читати, перекладати, з’єднати олівцем;
впр. 2 — написати Yes або No олівцем.

Workbook:
с. 53 виконати, сфотографувати, вислати на viber.

Термін виконання: до 26.03.2020


27.03.2020

Дорогі і любі діти!

У зв’язку з канікулами домашнього завдання не задаю!

Зустрінемось 06.04.2020!

Приємного відпочинку!



06.04.2020

Book:
с. 85 – слухати, повторювати нові слова, виписати в My Progress Book, вивчити

Grammar
How muchскільки коштує.
How much isдля однини або незлічуваних іменників.
How much areдля множини.









с. 85 впр. 1 — читати та перекладати.

Впр. 2 — Уявити, що Ви власник ресторану або кафе.
1. На форматі А4 намалювати та написати своє власне меню, сфотографувати та вислати на вайбер.

2. Записати голосове повідомлення та відправити на вайбер. У повідомленні розіграти діалог за зразком впр. 1, тільки користуватися своїм меню. Розіграти можна з батьками, можна з однокласником, записавши це на диктофон, можна з’єднатися за допомогою скайпа і записати чат. В крайньому випадку є можливість записати повідомлення самому.

Термін виконання: до 08.04.2020


09.04.2020

Book:

с. 86-87
впр. 1 — сказати, що дівчинка любить. Приклад: I like chicken.
Сказати, що дівчинка не любить. Приклад: I don’t like cheese.

Впр. 2 — слухати, вказати на правильний малюнок в кожному випадку.

Челендж / Challenge
впр. 3 - на форматі А4 намалювати їжу, яку любиш і не любиш. Тримаючи цей плакат, розповісти про це. I like/I don’t like. Зняти відео та надіслати на вайбер. Це контрольна робота з говоріння.

Workbook
с. 54

Термін виконання: до 09.04.2020

Наступний урок — тест (кінець теми)


Як підготуватися: с. 87 книги — вся граматика та лексика, яку повинна знати дитина.

10.04.2020

Виконати тест (контрольна робота в кінці теми)


Загальна кількість балів — 15

Оцінювання — автоматичне (Ви можете відразу побачити кількість балів після проходження тесту)

Як оцінити:

Cool! - 13-15
Super! - 10-12
Great! - 7-9
Good! - 4-6

Attention! - 1-3 (Якщо дитина набрала 1-3 балів, необхідно повторити вивчений матеріал та виконати тест ще раз)


Термін виконання: до 12.04.2020



13.04.2020

Book:

с. 88 ми починаємо нову тему Clothes (одяг)
  • Слухати нові слова, повторювати, читати, виписати в My Progress Book (виписувати з нової сторінки, посередині зверху написати назву теми Clothes).
  • Слухати, співати, перекладати пісню впр. 1с. 88.
Who am I? – Хто я?
Wear – носити
I’m wearing a dress. - Я вдягнена у сукню.
I’m Jess. -Я Джесс.
Граматика

Науково доведено, що діти до 11 років не можуть зрозуміти граматичні правила. Тому використовують зразки. Шляхом постійного повторення дитина усвідомлює цей матеріал.

  • Прочитати правило на с. 89. Ці зразки ми використовуємо, коли хочемо сказати, що дія відбувається зараз, в даний момент.
  • Подивитися відео.
Вибачте, що відео на російській мові, на українській мові немає в ютубі.




Співати пісню (бажано 2-3 рази).




  • Впр. 2 с. 89 — слухати, з’єднати олівцем.
Домашнє завдання:
  • Виконати с. 56. зошита, сфотографувати та надіслати на вайбер.

Термін виконання: до 14.04.2020


15.04.2020

Дивитися відео (бажано 2-3 рази), повторювати нові слова.






Book:
с. 89 впр. 3 — зняти відео або записати аудіо. Дитина повинна сказати у що вона вдягнена і якого кольору цей одяг. Приклад: I’m wearing jeans. They are blue. I’m wearing a T-shirt. It is white.

Відео надіслати на вайбер.


Термін виконання: до 16.04.2020


17.04.2020
День розвантаження


Повторити пісню с. 88 апр. 1










Немає коментарів:

Дописати коментар