2А, 2Б
13.03.2020
13.03.2020
Book: с. 78 — виписати нові слова в My Progress Book, слухати.
Впр. 1 с. 78 — слухати, читати, перекладати.
У понеділок 16.03.2020 будуть нові завдання. Зв’язок через viber.
16.03.2020
Watch a video.
Book
Прочитати правило с. 79 (Grammar);
слухати впр. 2 с. 79, виконати олівцем;
впр. 3 — сказати яку їжу ти любиш, яку не любиш.
Намалювати постер, формат А4 (написати 2 речення про їжу, яку ти любиш, 2 речення про їжу, яку ти не любиш, розмалювати). Постер сфотографувати та надіслати на viber у спільну групу.
Термін виконання: 17.03.2020
18.03.2020
Book: с. 80 — виписати нові слова в My Progress Book, слухати.
Впр. 1 с. 80 — слухати, читати, перекладати.
Workbook: впр. 1, 2 с. 50. Роботи в зошиті будут перевірені після закінчення карантину.
Потренувати з дітьми структури:
Do you like pasta? - Yes, I do / No, I don’t.
Назви продуктів змінювати.
Термін виконання: до 19.03.2020
20.03.2020
Виконати тест:
Як оцінити:
Всього 8 балів.
Super / Cool! - 7-8 балів
Great! - 5-6 балів
Good! - 3-4 бали
Attention – 1-2 бали (необхідно виконати ще раз)
Термін виконання: до 22.02.2020
Book: с. 81 – прочитати правило.
впр. 3 — слухати, показувати,
впр. 4 — тренувати усно.
Workbook: с. 51
23.03.2020
Book:
Слухати, читати, перекладати впр. 1 с. 82-83.
Виписати в My Progress Book всі незнайомі слова, вивчити їх.
Which one – котрий
healthy food – здорова (корисна) їжа
unhealthy food – нездорова (шкідлива) їжа
Дивитися відео:
Workbook:
с. 52
Виконати тест:
Як оцінити:
Всього 8 балів.
Super / Cool! - 7-8 балів
Great! - 5-6 балів
Good! - 3-4 бали
Attention – 1-2 бали (необхідно виконати ще раз)
Термін виконання: до 25.03.2020
25.03.2020
Book:
с. 84 — слухати нові слова, виписати в My Progress Book, вивчити;
впр. 1 — слухати, читати, перекладати, з’єднати олівцем;
впр. 2 — написати Yes або No олівцем.
Workbook:
с. 53 виконати, сфотографувати, вислати на viber.
Термін виконання: до 26.03.2020
27.03.2020
Дорогі і любі діти!
У зв’язку з канікулами домашнього завдання не задаю!
Зустрінемось 06.04.2020!
Приємного відпочинку!
06.04.2020
Book:
с. 85 – слухати, повторювати нові слова, виписати в My Progress Book, вивчити
Grammar
How much – скільки коштує.
How much is – для однини або незлічуваних іменників.
How much are – для множини.
с. 85 впр. 1 — читати та перекладати.
Впр. 2 — Уявити, що Ви власник ресторану або кафе.
1. На форматі А4 намалювати та написати своє власне меню, сфотографувати та вислати на вайбер.
2. Записати голосове повідомлення та відправити на вайбер. У повідомленні розіграти діалог за зразком впр. 1, тільки користуватися своїм меню. Розіграти можна з батьками, можна з однокласником, записавши це на диктофон, можна з’єднатися за допомогою скайпа і записати чат. В крайньому випадку є можливість записати повідомлення самому.
Термін виконання: до 08.04.2020
09.04.2020
Book:
с. 86-87
впр. 1 — сказати, що дівчинка любить. Приклад: I like chicken.
Сказати, що дівчинка не любить. Приклад: I don’t like cheese.
Впр. 2 — слухати, вказати на правильний малюнок в кожному випадку.
Челендж / Challenge
впр. 3 - на форматі А4 намалювати їжу, яку любиш і не любиш. Тримаючи цей плакат, розповісти про це. I like/I don’t like. Зняти відео та надіслати на вайбер. Це контрольна робота з говоріння.
Workbook
с. 54
Термін виконання: до 09.04.2020
Наступний урок — тест (кінець теми)
Як підготуватися: с. 87 книги — вся граматика та лексика, яку повинна знати дитина.
10.04.2020
Виконати тест (контрольна робота в кінці теми)
Загальна кількість балів — 15
Оцінювання — автоматичне (Ви можете відразу побачити кількість балів після проходження тесту)
Як оцінити:
Cool! - 13-15
Super! - 10-12
Great! - 7-9
Good! - 4-6
Attention! - 1-3 (Якщо дитина набрала 1-3 балів, необхідно повторити вивчений матеріал та виконати тест ще раз)
Термін виконання: до 12.04.2020
13.04.2020
Book:
с. 88 — ми починаємо нову тему Clothes (одяг)
- Слухати нові слова, повторювати, читати, виписати в My Progress Book (виписувати з нової сторінки, посередині зверху написати назву теми Clothes).
- Слухати, співати, перекладати пісню впр. 1с. 88.
Who am I? – Хто я?
Wear – носити
I’m wearing a dress. - Я вдягнена у сукню.
I’m Jess. -Я Джесс.
Граматика
Науково доведено, що діти до 11 років не можуть зрозуміти граматичні правила. Тому використовують зразки. Шляхом постійного повторення дитина усвідомлює цей матеріал.
|
- Прочитати правило на с. 89. Ці зразки ми використовуємо, коли хочемо сказати, що дія відбувається зараз, в даний момент.
- Подивитися відео.
Вибачте, що відео на російській мові, на українській мові немає в ютубі.
Співати пісню (бажано 2-3 рази).
- Впр. 2 с. 89 — слухати, з’єднати олівцем.
Домашнє завдання:
- Виконати с. 56. зошита, сфотографувати та надіслати на вайбер.
Термін виконання: до 14.04.2020
15.04.2020
Дивитися відео (бажано 2-3 рази), повторювати нові слова.
Book:
с. 89 впр. 3 — зняти відео або записати аудіо. Дитина повинна сказати у що вона вдягнена і якого кольору цей одяг. Приклад: I’m wearing jeans. They are blue. I’m wearing a T-shirt. It is white.
Відео надіслати на вайбер.
Термін виконання: до 16.04.2020
17.04.2020
День
розвантаження
Повторити
пісню с. 88 апр. 1
Немає коментарів:
Дописати коментар